Torsdagen var dagen hela dagen

Eller? Nu vart jag osäker och blev tvungen att kolla men visst är det torsdag.

Torsdagsölen var en av de bättre nämligen gratisvarianten. Och nu kände jag hur sniken jag låter men låt gå för det då.
Hursom så var jag och ett par vänner på nåt slags butiksevent ikväll dä det bjöds på öl, musik och snygga människor. Butiken det hela handlade om var de Luxe i malmö och jag hittade faktiskt dit redan tidigare i veckan då jag hörde rykten om att de sålde mitt favoritjeansmärke.
Hade det inte varit för att jag blev så kissnödig av all öl de hällde i mig ikväll så hade jag lätt provat en hög med jeans för så duktig var personalen. Jag gillar när jag frågar efter en modell som jag gillar och de förutom att hämta den kan tipsa om andra liknande modeller som borde passa. Alltså jag gillar inte när jag frågar efter äpplen och blir erbjuden apelsiner men nu snackar vi killar och tjejer som kan sina jeans och faktiskt vet vad de snackar om. Very bra helt enkelt, synd på kissnödigheten bara..

Musiken då? Jomen det var intressant. Stilen låg någonstans mellan detta och detta (obs inget skämt) och det var dessutom från en och samma DJ. Vi kan väl säga att det landade typ här.

Allt som allt så var det en lyckad tillställning, den slutade lite abrupt med att alla vart utkörda dock. Jag fattar att de var sugna på att bli av med snyltgästerna och dra igång sin personalfest på riktigt, det hade jag också varit men nu ströp de musiken och vrålade "jamen hej då rå" prick på klockslaget som var satt som sluttid på inbjudan. Lite knasigt, kunde vi inte ha fått en varnande tryckare eller nåt?

Men tack de Luxe för ölen, den var kall. Vi ses till löningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0