Nina's stronger than Jesus!

Sitter på ett tåg nu, är på väg bort. Tänkte iaf ta tillfället i akt och skryta om den sista fantastiska konserten jag hann med under malmöfestivalen.

A Camp!


Fan vad fin hon är Nina. Och fan vad bra han är Niklas. Och resten av bandet var inte så illa pinkade heller. Speciellt inte keyboardisten, hon var helt grym!


Jag minns första gången som jag såg Nina Persson live, det var på Cardiganstiden, typ under Lovefoolhysterin. Nina kunde inte sjunga för fem öre, hon kunde inte ens hålla takten..

Nu har Nina tränat upp sin pipa till att bli en av de vackraste pipor jag vet, speciellt live. Hon sjunger med en inlevelse som är helt makalös.
 
 
 
Dessutom är hon så snygg att jag nästan tappar andan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0