YouDreams?

Jag har under de senaste två dagarna kollat på vansinnigt många youtubeklipp och detta har lämnat tydliga spår i mina nattliga äventyr.
Jag får nämligen upp "reklamrutor" i mina drömmar nuförtiden.. Jag har ingen aning om vad som står i dessa men de ploppar upp sådär irriterande i nederkanten.

Skadat?
Antagligen.


Såna här reklamrutor alltså:




Varför jag har kollat så mycket på youtube kanske jag berättar om imorgon om jag får tid över till att sitta inne. Det är nämligen ett inlägg som jag vill spendera lite tid på.

Kommentarer
Postat av: Jenni

HAHAHAHAHAHAHA ja de var faktiskt lite knäppt.

2009-09-17 @ 01:45:14
URL: http://jennnnnniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0