Åh Salem!

Återigen en artist som jag inte har särskilt bra koll på, mer än att han är söt, har hår och ser ut som ett barn. Ett sött barn med hår helt enkelt.
Ikväll intog han stora scenen uppbackad av Malmö Operaorkester och damn så bra det blev!

Tidigare idag satt jag i bilen med Gabs och lyssnade på Burt Bacharach och då beklagade jag mig över att det inte spelas riktiga instrument i vår tids musik. Inga pampiga band som får nackhåren att resa sig liksom.

Ett par timmar senare står jag i regnet och blir helt förtrollad av en liten pojke med vacker röst som har över 60 pampiga instrument bakom sig.

Åh jag önskar att jag fick se exakt samma konsert en gång till!
 
 

Lyssna på Salem här och om ni får chansen - gå och se honom live.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0