Soundtrack Juni -09

Juni 2009 var månaden då det som inte fick hända hände. Att allt blev som det nu blev gjorde att jag drog täcket över huvudet och funderade på att självdö. För första gången någonsin kunde jag heller inte lyssna på musik. Seriöst, det har aldrig hänt mig förr men det kanske är en liten fingervisning på hur dåligt jag faktiskt mådde..
Här kommer i alla fall listan på vad jag lyssnade på under Junis första nio dagar, innan allt gick åt helvete alltså..

Lyssna på Spotify

For what it's worth - Buffalo Springfield
Bad Things - Jace Everett    
Low Rider – War
La Grange - ZZ Top
Santeria – Sublime
Oo-De-Lally – Roger Miller
Your song - Billy Paul
Rue De Lis - The Essex Green
Hot In Herre - Jenny Owen Youngs
Sweet Home Alabama – Jewel
Sittin’ On The Dock Of The Bay - Otis Redding
If You're Gonna Be Dumb You Gotta Be Tough - Roger Alan Wade *
Crazy Mama - JJ Cale
Saltarö Berg - Montt Mardié *
Blankest Year - Nada Surf     *
Pink Moon - Nick Drake
Itchycoo Park - Small Faces
Girlie Girlie - Sophia George
Word Up – Willis *
The Treehouse Song - Ane Brun
Don't Let Me Be Misunderstood - The Animals
How am I Different - Bettye Lavette
Ironman (sabbath cover) - The Cardigans *
Build Me Up Buttercup – The Foundations

(* finns inte på spotify)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0