HahahaHassan!

Kom att tänka på Hassan härom dagen och kom nu på att jag skulle kolla om det fanns några busringningar på spotify. Oh yes, det gjorde det!

Nu kommer jag väl sitta uppe hela natten som vanligt.. Satan i gatan vad jag garvar emellanåt.

Försöker välja ut guldkorn men det är inte det lättaste.

Den här var det som fick mig att tänka på Hassan från första början (åkte nämligen förbi en tennishall och började spontannynna på Luka)

Den här får mig att förstå varför poliser är illa omtyckta..
 
Åh så fin den här är!
 
Och den här! (Lennart, saknar du en buss..?)

Och kommer ni ihåg denna? Så härligt politiskt okorrekt!

Åh hjälp, den här då, kan inte sluta skratta..


Eller alltså, jag kan fortsätta så här i femton evigheter minst. Lyssna på alla och minns hur kul det var på 90-talet!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

hahaha åå minns när jag var liten o lyssnade på hassan :D bästa!!

2009-09-10 @ 21:17:16
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0