Soundtrack Januari -08

Grazy Mama - JJ Cale
After Midnight - JJ Cale
Woman I Have - JJ Cale
Aretha Sing One For Me - Cat Power
Satisfaction - Cat Power
Everybody's Changing - Lily Allen
Margarita Chum (acoustic) - Anouk 
Devil Town - Bright Eyes
New York - Cat Power
Losing My Religion - Anouk
You're So Vain - Carly Simmons
Waters Of March - Holly Cole
Clyde - JJ Cale
Don't Go To Strangers - JJ Cale
Oh My God - Lily Allen
Tomorrow Is Such a Long Time - Nickel Creek
I Made A Resolution - Sea Wolf
Self Esteem - Veronica Maggio
Narcissus - Alanis Morisette
River runs deep - JJ Cale
Don't Get Me Wrong - Lily Allen
Word Up - Willis
Consider This - Anna Nalick
I Believe In You - Cat Power
Ramblin' (Wo)man - Cat Power



Mycket JJ Cale blev det den här månaden.. Har väl känt mig "bluesig" helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0