Jamen det gick väl sådär va? Men nu kör vi igen!

Ok, att musikblogga vart lite tråkigt i längden men nu är jag sugen på att börja igen. Nu finns ju dessutom spotify så till varje låtlista kommer det även en playlist vilket kanske gör det lite mer "händelserikt".

Jag tänkte börja stakt med att ta igen alla månader som jag missat..

Två tråkigheter dock:
1. Alla låtar finns ju inte på spotify
2. Man kan inte ändra datum på inläggen här på blogg.se

Lösningar:
1. Tja, finns låten inte på spotify så gör den ju inte det men är det något som jag verkligen tycker att ni borde höra så löser jag det vart efter.
2. Ni får stå ut med att det kommer en klump med -08 och första halvan av -09 nu på en gång.

Nu kör vi va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0