Soundtrack Juli -09

Klockan ett så kom det där regnet. Klockan ett på natten alltså.. Men kom gjorde det och vips så satte jag mig och bloggade.

Juli innebar ett par roadtrips med tjejerna så jag fixade ett par skivor med passande musik för bilåkande. Det märktes i top 25-listan såg jag.

Well well, here it is:

Lyssna på Spotify

Guaranteed - Eddie Vedder
California Waiting -  Kings Of Leon
Knock 'Em Out - Lily Allen
LDN - Lily Allen
After Midnight - JJ Cale
Use Somebody - Kings Of Leon
Sittin' On The Dock Of The Bay - Otis Redding
The Wind - Cat Stevens
Slip Away - Clarence Carter
Do You Know The Way To San Jose -  Dionne Warwick
Good Times - Edie Brickell
Devil in disguise - Elvis Presley
Fuck Was I - Jenny Owen Youngs
Don't Let Me Be Misunderstood - The Animals
I'm Waiting For The Man - David Bowie
Tiny Dancer - Elton John
The Joker (feat Bootsy Collins) - Fatboy Slim
Knocked Up Lykke Li Vs Rodeo Remix) - Kings Of Leon
You're Just Too Good to Be True - Burt Bacharach*
You're So Vain - Carly Simon
If You Leave Me Now - Chicago
End Of The Road - Eddie Vedder
Crazy Mama - JJ Cale
Saltarö Berg - Montt Mardié*
Bam Bam - Sister Nancy

(* finns inte på spotify)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0